Friday 20 May 2011

تنها به علی خامنه‌ای ظلم شده است

واکنش حامیان خامنه‌ای به اظهارات محمد خاتمی:


تنها به علی خامنه‌ای ظلم شده است


۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۰





سایت‌های محافظه‌کار با حمله به محمد خاتمی اعلام کردند در وقایع پس از انتخابات تنها به علی خامنه‌ای «ظلم» شده و برخلاف گفته رئیس جمهور پیشین ایران، ظلمی به مردم نشده که بخواهند آن را ببخشند.
محمد خاتمی اخیرا گفته که «اگر به نظام و رهبری ظلم شده است به نفع آینده از آن چشم پوشی شود و ملت هم از ظلمی که بر او و فرزندانش رفته است می‌گذرد.»
اظهارات خاتمی بازتاب‌های بسیاری در میان محافظه‌کاران و جنبش سبز داشته، به طوری که سایت «جهان‌نیوز» روز جمعه (۳۰ اردیبهشت) واکنش تندی به مسائل طرح شده از سوی وی نشان داده است.
این سایت محافظه‌کار نوشته که خاتمی باید دو سال پیش در برابر «ظلمی» که به خامنه‌ای شد «فریاد» می‌زد نه «پس از رسیدن تاریخ انقضای سران فتنه و فتنه‌گران.»
سایت «جهان‌نیوز» معترضان به نتیجه انتخابات را باردیگر «اراذل و اوباشی» خواند که «با سنگ و اسلحه به خیابان‌ها آمدند و دست آخر هم مرده‌هایشان یا جعلی از کار درآمدند و یا اینکه توسط گلوله‌های منافقین و جاسوسان موساد کشته شده بودند.»
این سایت در پاسخ به اظهارات خاتمی نوشته است: «ملتی که خاتمی نشناخته است ظلم رفته به خود را بسیار قبل‌تر و با -ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند- پاسخ گفته‌اند.»
«جهان‌نیوز» در پایان یادداشت خود اضافه کرده که مسبب اصلی «ظلم‌ها» به علی خامنه‌ای رهبران جنبش سبز هستند٬ حرف‌های خاتمی را کسی «باور» نمی‌کند و حنای او دیگر «رنگی» ندارد.
سایت «رجا‌نیوز» هم در واکنش به اظهارات محمد خاتمی در یادداشتی این اظهارات را تلاشی از سوی رئیس جمهور پیشین ایران برای بازگشت به «قدرت» ارزیابی کرده است.
این سایت٬ با حمله به رهبران جنبش سبز درباره خاتمی نوشته که «خاتمی همچنان از سوی افکار عمومی به عنوان یکی از اضلاع سران فتنه شناخته می‌شود.»
پس از گذشت دو سال از انتخابات ریاست جمهوری در ایران که تقلب بزرگی در آن صورت گرفت، کماکان سرکوب مخالفان از سوی حاکمان ادامه دارد و همراه با تعداد زیادی از زندانیان سیاسی، مهدی کروبی و میرحسین موسوی رهبران جنبش سبز و همسرانشان نیز در بازداشت هستند.
حاکمان جمهوری اسلامی نه تنها تقلب در انتخابات را نپذیرفته‌اند، بلکه مسئولیت خون‌های ریخته شده در جریان اعتراضات خیابانی و 
نیز شکنجه‌ها و تعرضات در زندان‌ها را هم نمی‌پذیرند.

No comments:

Post a Comment